Post by varenocentreb on Mar 5, 2022 23:45:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Doors: Paradox ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Doors: Paradox IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer geld ▞▞▞
▞▞▞ Doors: Paradox 2022 version ▞▞▞
Tot nu toe is dit een geweldig spel! Ik hou van de 3D-graphics en gameplay!
Ben helemaal weg van de deurenspellen, hopelijk bedenk je er nog veel meer, verreweg de beste die ik ooit heb gespeeld, graphics zijn prachtig, dus ga zo door met het uitstekende werk
Zeer teleurgesteld omdat je er maar zoveel kunt doen en dan moet betalen om verder te gaan. Kwaliteit en effecten briljant ook puzzels goed. Jammer van hierboven.
Jammer dat bij toegang tot mijn bestanden het spel niet meer toegankelijk is. Wat willen jullie met mijn trouwens?
Ontspannend!
Doors: Paradox Puzles jhwr
Leuk spel. Jammer dat je moet betalen om te eindigen. .
Krijgt mijn brein aan het werk, begint eentonig te worden
Ik hou gewoon van alle Doors-spellen. Het is niet al te moeilijk, het zet je aan het denken en het is tegelijkertijd heel leuk. Ik hoop dat er in de toekomst meer deuren zijn die wachten om geopend te worden. Geweldige spellen. Hou van ze allemaal
Geweldig spel om tijd mee door te brengen. Net uitdagend genoeg om je geïnteresseerd te houden in wat er daarna gebeurt.
Ik zal nooit een Snapbreak-game niet downloaden en betalen. Ze zijn misschien aan de kortere en gemakkelijkere kant, maar ze zijn altijd een fantastisch leuke ervaring en ik kijk uit naar elke ervaring. Mooie grafiek ook.
Behoorlijk gaaf spel...
Deze game is geweldig om op te focussen, avonturiers houden ook van een soort bewustzijn
Goed spel, goede graphics etc. Niet moeilijk, maar leuk om te spelen. Net als deze ontwikkelaars, hebben ze genoten van hun andere games. Deze had interessante thema's en was leuk om te spelen.Ik heb betaald om alle niveaus te spelen, maar de tropische ontsnappingsspellen zijn dezelfde spellen als de fantasiemachines en de cyberpunk-spellen zijn hetzelfde als het spookhuis. Beetje afzetterij als je maar de helft kunt spelen van waar je voor hebt betaald. Verder is het een leuk spel om te spelen met geweldige graphics.
De hele serie is geweldig voor mij. Daarom heb ik de vergoeding voor dit spel betaald. Ik heb zelfs alle 3 doors games.
Leuke en unieke puzzels.
Geweldig, wat mooi
Vond de vorige games geweldig en ook deze. Mooie graphics die het oplossen van elke puzzel extra bevredigend maken!
Doors: Paradox புதிர் pcns
Een van mijn favorieten. Uitstekende graphics, slimme machinaties en geen zenuwslopende afleiding. De eerste was de beste.
Doors: Paradox ปริศนา erae
Ik hou van al deze spellen, ik wou dat ze langer waren
Plezier! De advertenties zijn waaaaay toooooooo loooooooooong - maar toch...leuk!
Geweldig spel ! Niet zo moeilijk dat je het opgeeft.
Het is de beste puzzel die ik ooit heb gespeeld! De graphics zijn prachtig. Ik hoop dat er nog meer puzzels volgen!
Nogmaals, geweldig spel. Ik vind het geweldig, maar het is jammer dat ik het niet kan voltooien omdat je daarvoor moet betalen. Maar het is ongelooflijk en ik ben blij dat ik er in ieder geval een deel van kan spelen.
Goede games, maar absoluut nutteloos. Moet betalen om verder te gaan dan een van de 4 niveaus ... waarom? Ik zal niet betalen om te spelen... jammer, want jullie waren hier iets op het spoor..
Leuke puzzels en niet te moeilijk, maar uitdagend genoeg.
Echt cool en leuk spel
Een prachtige nieuwe editie van deze bevredigende puzzelreeks. Altijd een stevig uur van whinzy en plezier. De beste tot nu toe! Leuk en intuïtief, tot nu toe
Doors: Paradox Слагалице kpbd
Ik ben dol op deze spellen, MAAR ik ga geen $ 7 betalen om de rest te spelen. Het is een goed spel maar niet zo veel waard
Johnny Trigger: Action Shooter Екшн kylh
Denk dat ik het leuk vind, heb maar 2 niveaus voltooid en om een beoordeling gevraagd hoe kun je iets beoordelen als je net bent begonnen, mensen een kans geven
Ik heb al 4 niveaus voltooid en geniet er nog steeds van. Dank aan de makers voor het maken van zo'n tijdrovend spel. De puzzels zijn eenvoudig op te lossen. Maak meer van dit soort spellen of werk dit spel bij met nieuwe niveaus/hoofdstukken. Dank u.
Eenvoudig, leuk en goed ontwerp